wtorek, 12 kwietnia 2022

            Piątego września 1949 w szkole powszechnej Annex Elementary przy Dawson Street, gdzie pracuje jego ciocia Patricia, Jimi rozpoczyna naukę w pierwszej klasie – Lato spędziłem w rezerwacie w Vancouver. Moja babcia dała mi małą meksykańską kurtkę z frędzlami. Niestety była ona dobra na mnie i ubierałem ją codziennie idąc do szkoły. Zrobiła mi także ponczo, z którego wyśmiewały mnie dzieciaki w szkole. Ale poza tym, tamta szkoła była całkiem w porządku...  Szkoła jest blisko domu na West Endzie blisko English Bay. Niestety po nagłej śmierci męża Pat, wujka Joego, wszystko w Vancouver się kończy, Jimi wraca do Seattle w październiku, listopadzie lub tuż przed Bożym Narodzeniem 1949 roku i zaczyna naukę w Rainer Vista Elementary przy Alaska Street. Patricia zamieszkuje z nimi, otrzymuje też pracę w tej samej szkole, do której uczęszcza Jimi. 

             Opowiadał Leon Hendrix - Jednak nie mieszkaliśmy w Vancouver zbyt długo. Gdy mąż cioci Pat (Joe Lashley - przyp. aut.) niespodziewanie zmarł, spakowała się i zabrała nas ze sobą do Seattle, żeby zamieszkać z naszym tatą przy Genesee Street. Ciocia Pat zajmowała jeden pokój, a tata, Buster i ja dzieliliśmy łóżko w drugim. Fakt, że się do nas wprowadza, ekscytował nas tym bardziej, że przywiozła ze sobą telewizor. Wraz z Busterem nie musieliśmy już wyłącznie słuchać listy przebojów Top 40, teraz mogliśmy ją oglądać. Ciocia Pat, chwała jej za to, mieszkała z nami, dopóki nie spotkała drugiego męża, który również miał na imię Pat. Kupili razem dom nad jeziorem Washington...

Al zanotował - Pat została ze mną, aż poznała swojego drugiego męża Pata Jimeneza. W rzeczywistości, to Lucille przyprowadziła go kiedyś do domu i poznała z moją siostrą. Pat pochodził z Filipin. Szybko się pobrali, a ja byłem ich drużbą. Mój szwagier miał na imię Pat, więc nazywaliśmy ich "Pat i Pat". Zostali z nami przez jakiś czas po tym. Pracował na Alasce w fabryce konserw, a potem zajął się urządzaniem ogrodów, co już wcześniej robił w Los Angeles. Wkrótce też mój brat Frank przeniósł się do Seattle i zaczął pracować z nim. Potem Frank dostał pracę w fabryce Boeinga...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz