środa, 19 października 2022

        DJ (deejay) czyli prezenter Bill „Hoss” Allen z miejscowej rozgłośni WLAC-AM (o mocy 50.000 wat), nagrywał te próby na taśmie i po ich opracowaniu rozsyłał do lokalnych stacji radiowych. Trzeba dodać, że w latach 50. ub. stulecia Allen nadawał w swoich programach Dunder The Covers Club nagrania Chucka Berry’ego, Jimmy’ego Reeda, Lighnin’ Hopkinsa, Etty James oraz wielu innych wykonawców, dzięki czemu wiele z ich płyt trafiało na listy przebojów. Rozgłośnia WLAC na początku lat 60. XX wieku nadawała głównie muzykę R&B i gospel na Wschód, Południe i część Środkowego Zachodu. Słychać ją było także na Karaibach a nawet w Kanadzie. Billy Cox tak jak Jimi, zaciągnął się sam do armii, aby uniknąć komplikacji w przyszłości - Wtedy, jak przypuszczałem, jeszcze nic mi nie groziło. Później mogliby wysłać mnie tam, gdzie chcieli. I choć wojsko było dla mnie jak więzienie, mam klaustrofobię, szybko chciałem mieć to za sobą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz