poniedziałek, 25 lipca 2022

         Gitara ma tylko jedną przystawkę i drewniany mostek, co niestety miało wpływ na nienajlepszy dźwięk. Manuel Stanton, inny jego kolega szkolny wspominał – Nazywaliśmy ją gitarą „Czanga Kai Szeka”, bo zrobiono ją w Chinach… Jimi szybko słyszy, że jego gitara fatalnie brzmi, więc stara się chociaż poprawić jej wygląd i co kilka dni przemalowuje ją. W jednym tygodniu jest czerwona, w następnym szkarłatna (purpurowa) potem znów zielona. Al Hendrix dopowiadał - Kiedy już opanował grę, kupiłem mu gitarę elektryczną. Grywał z różnymi zespołami. Z miejscowymi grupami na potańcówkach i imprezach... 

W tym sklepie Meyers'a na 1st Avenue Al kupuje nie tylko gitarę dla Jimiego - Zapytałem ich, czy mają saksofony, ponieważ zawsze chciałem mieć saksofon i na nim grać. Mieli stary C melody, taki na jakim grano w orkiestrach marszowych. Nigdy przedtem nie grałem na saksofonie, ale go kupiłem... Leon Hendrix wspominał - Szczerze mówiąc nie wiem, co go napadło z tym saksofonem, w każdym razie zwierzył się nam, że całe życie pragnął grać albo na nim, albo na trąbce, ale nie miał okazji…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz