poniedziałek, 26 lutego 2024

                W piątek dwudziestego trzeciego września 1966 roku, wczesnym wieczorem Chas Chandler wraz z Jimim Hendrixem jedzie na Long Island, na lotnisko im. Johna F. Kennedy'ego. Towarzyszy im Terry McVay. Za parę miesięcy Jimi w wywiadzie lapidarnie ujmie te ostatnie tygodnie w Ameryce i w Nowym Jorku - Byłem wtedy z tą dziewczyną z Anglii, którą poznałem w jednym z nowojorskich klubów. Ona powiedziała o mnie Chasowi. Wtedy "The Animals" grali w parku Centralnym. No więc on przyszedł  i mnie posłuchał, a potem zapytał, czy chcę polecieć z nim do Anglii i zacząć tam z nową grupą. Odparłem tak. No i udałem się do Anglii, tam poznałem Mitcha i Noela, Noel Redding jest basistą, a Mitch Mitchell perkusistą...


Tak się kończy pierwszy tom książki "Szaman Rocka: o życiu Jimiego Hendrixa, tamtych czasach i ludziach których napotkał. Ciąg dalszy w tomie drugim obejmującym lata 1966 - 1968, trzecim 1968 - 1969 oraz czwartym 1969 - 1970, można je nabyć pajak.book@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz