W tym okresie, czyli w drugiej połowie grudnia 1965, Jimi gra także w Club Allegro w Garfield, w New Jersey. Zespół tworzą wtedy: Marion Booker (dr), Hank „Napoleon” Anderson (gb) i Nate Edmonds (key). Curtis Knight jest głównym wokalistą i gra na gitarze rytmicznej. Niektórzy historycy podejrzewają, że być może właśnie na tym koncercie widzi go przez chwilę Les Paul.
Z
następnych wspólnych koncertów Jimiego z "The Squires" odnotowano
występy w dyskotece w Greenwich Village Purple Onion, The Queen’s Inn, Ondine
na Upper East Side, a przez tydzień od dwunastego do osiemnastego maja 1966
roku, w niedawno otwartym klubie Cheetah w Greenwich Village, gdzie -
jak twierdzą niektórzy autorzy - Jimiego zobaczy Linda Keith. Koncert reklamuje
gazeta The Village Voice pod tytułem "The Denims and Curtiss Night", zaś trzy dni po ich
zakończeniu, dwudziestego pierwszego maja odnotowuje je reporter tygodnika Billboard,
dodając, ze następnym, grającym w Cheetah na Times Square, do
pierwszego czerwca będą "The Soul Searchers" i "The
Commanders". Ostatni koncert Hendrixa z Curtisem Knightem i "The
Squires" odbywa się dwudziestego maja 1966 roku w Cheetah Club w Nowym
Jorku.
W
innym, wspomnianym wcześniej występie "The Lighthouse", obok
Curtisa Knighta z Jimim gra także biały trębacz i puzonista Eddie Gamble (z
zespołu Joey'a Setona). Jak wynika z jego opowieści, Jimi gra tam przez cztery,
pięć dni, zanim wyjedzie do Anglii. Nagrania w The Lovelights
zrealizował zespół w składzie: Curtis Knight (voc, g ryt), Jimi (voc, g), Horace
„Otto” Hall (gb, tamb), Harry Jensen (gb), Ditto Edwards (dr), Lonnie
Youngblood (sax). Pełen wykaz
utworów zamieścił Steven Roby: „Ain’t
That Peculiar” (Marvina Gaye’a),
„Baby What You Want Me To Do” (Jimmy'ego Reeda), “Bleeding Heart”, “Bo
Diddley”, “Bright Lights Big City”,
“California Night” (Memphisa Slima),
“Come On (Part 1)”, “Day Tripper” ("The Beatles"),
“Drivin’ South”, “Get Out Of My Life, Woman” (Allena Toussainta), “Hang On Sloopy”, “Hold What You’ve Got”,
“I Can’t Help Myself" ("The Four Tops"), "Sugar Pie, Honey Bunch”,
“I Got You (I Feel Good)” (Jamesa Browna), “I’ll Be Doggone” (Marvina Gaye’a), “I’m A Man”, “Just A Little
Bit” (Roy’a Heada), “Killing Floor”,
“Land Of A Thousand Dances”, “Last Nite” ” (“The Markays”), “Let’s
Go, Let’s Go, Let’s Go”, “Mercy,
Mercy”, “Money (That’s What I Want)”
(Barreta Stronga), “Mr. Pitiful”, “One Night (With You)” (Elvisa
Presley’a), “Satisfaction”, “Shotgun”, “Something You’ve Got” (Alvina Robinsona), “Stand By Me” (Bena E.
Kinga), “Sweet Little Angel” (B.B.
Kinga), “There Is Something On Your
Mind” (Little Jimmy Taylora), “Twist
And Shout” (“The Isley Brothers”), “You
Got What It Takes” (Joe Texa), “Walkin’ The Dog” (Rufusa Thomasa), “What’d I Say”. “Wooly Bully” (zespołu “Sam The Sham
& The Pharaons). “Land Of Thousand
Dances” (Wilsona Picketta), “Let’s
Go, Let’s Go, Let’s Go” (Hanka Ballarda), a także pewnie kilka innych,
które nie powstały na koncercie, lecz został później dołożony do nich gwar
sali.
Repertuar
"The Squires" na koncertach jest wtedy oczywiście większy, są w nim
również: “Hard Night” (Johna
Townley’a), “Welcome Home” (Waltera
Jacksona), “Have Mercy” (“The
Dominoes”), “Ride Your Pony” (Lee
Dorsey’a). Curtis Knight
wykonywał również dwa utwory Jimiego Hendrixa: “Driving South” oraz „Left
Alone” (inny tytuł – “Peoples,
Peoples, Peoples”).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz