W grudniu 1965 roku Jimi Hendrix w Studio 76, bierze udział w innej sesji Curtisa Knighta. Powstają wtedy utwory „Simon Says” oraz: „Don’t Accuse Me”, „You Don’t Want Me” i „Welcome Home”. Większość z nich zostanie dopiero wydana w 1967 roku, kiedy Hendrix będzie już znany. W nagraniach wzięli udział: C.Knight (voc), Jimi (g, "fuzz- bass"), Horace „Ace” Hall lub Napoleon Anderson (gb), Ditto Edwards lub Marion Booker (dr) oraz Lonnie Yongblood (sax).
Kilkanaście
miesięcy po opisywanych tu wydarzeniach, w styczniu 1967 roku, w Londynie, w
jednej z dyskotek Jimi Hendrix usłyszy płytę, która powstała w USA, choć nie w
studiu Chalpina, lecz wydana pierwotnie przez RSVP. Będzie tym
zdziwiony, gdyż jego kontrakt z Jerrym Simonem Chas Chandler przed wylotem z Nowego
Jorku zdążył za pięćdziesiąt dolarów wykupić.
RSVP
to w tym czasie niewielka niezależna firma z Nowego Jorku, którą prowadzi Jerry
Simon. Współpracę z "The Squires" rozpoczyna dziewiętnastego lutego
1966 roku, kontraktem z Curtisem Knightem, który od roku pracuje też dla PPX.
Piętnastego marca RSVP Records podpisuje umowę licencyjną z PPX Industries na produkcję i sprzedaż w USA i Kanadzie
dwóch nagrań: “How Do You Feel?”
oraz “Welcome Home”. Z firmą RSVP
Jimi podpisze kontrakt dwa tygodnie później, dokładnie w środę
trzydziestego marca, na nagranie utworu własnego "I Ain't Taking Care of No Business" (nagra go ponownie,
w maju 1967 r., w trakcie sesji do albumu "Axis:
Bold As Love", a potem
ponownie w czerwcu, lipcu lub sierpniu tego samego roku z Curtisem Knightem. ...Zaczął tę piosenkę, jej starą wersję,
demo albo coś w tym rodzaju - wspominał Jimi - I potem zagraliśmy to razem...).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz