piątek, 28 lipca 2023

             Rosa wraz z matką jest właścicielką restauracji Dixie’s Café na froncie ich domu w dzielnicy Cranshaw. Jimi nie ma gdzie mieszkać, więc wprowadza się do nich, do jednego z pokojów. ...Kiedy go poznałam był zestresowany tym, że pracował z Little Richardem - dodawała Rosa - Był gotów od niego odejść... Ni mniej ni więcej, oznacza to, że poznali się, kiedy Jimi był jeszcze w zespole Richarda, potwierdzają to jeszcze inne wypowiedzi Brooks, dotyczące choćby tego, że Jimi i drugi gitarzysta Glen Willings, często robili sobie żarty z szefa i jego homoseksualizmu - Naśladowali jego głos mówiąc: 'Ja jestem Little Richard, i jestem Królową Rock'n'Rolla... a także - Jimi mi powiedział, że Richard chciałby abyśmy kochali się przy nim, ale nie miałam na to ochoty...

            U Brooksów za pomoc w sprzątaniu ze stołów i napełnianie w restauracji cukierniczek Jimi dostaje posiłki. Wreszcie może do woli się najeść - wołowina, żeberka, ryż, sosy, zielenina, chleb kukurydziany i kandyzowane słodkie ziemniaki - do oporu. Kiedy oboje nie pracują w restauracji, wsiadają do jej niebieskiego kabrioletu Chevy Impala z 1959 roku i jeżdżą po Los Angeles. Jimi siada na tylnym siedzeniu z gitarą i tworzy melodie dla Rosy. Kiedy dochodzą do wniosku, że razem mogą także popracować w muzycznej branży, szukają w Los Angeles i w Hollywood miejsc, w których mogli oboje występować, tak jak Ike z Tiną, czy "Mickey & Sylvia". I oczywiście udaje im się parę razy ze sobą wystąpić, a gdy Jimi akompaniuje Rosie, poznaje Glena Campbella. Charles Cross zauważy - Brooks była zdziwiona, że Jimi wiedział wszystko na temat sesji nagraniowych Campbella i przedstawiał się jako fan jego dokonań z "The Beach Boys"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz