środa, 15 listopada 2023

               Wspomniany "The Young Rascals" występował również w innym lokalu, który wykupiło kilku gości z Bradem Pierce na czele - w The Barge, w Hampton's na Long Island. Ponieważ ten klubowy biznes przynosił wtedy niezłe dochody, Pierce przejął także Le Club przy East 55th Street, niedaleko East River (wnętrzem przypominać będzie słynny londyński Speakeasy), a niebawem także zakupi Salvation Club, w którym za kilkanaście miesięcy regularnie będzie bywał, koncertował i jamował sławny już Jimi Hendrix. Teraz jednak, wiosną 1966 roku Bradley Pierce sam angażuje jego i Curtisa Knighta. Tak to potem wspominał - Polecił mi go Olivier (Coquelin - przyp. aut.). To on powiedział mi o grupie “Curtis Knight & The Squires”, ale przede wszystkim o ich gitarzyście Jimim Hendrixie. Curtis naśladował Jamesa Browna, ale nie był w tym dobry. Powiedziałem więc Jimiemu, że powinien występować z jakimś innym zespołem. Dodałem, że jeśli opuści Curtisa Knighta, to i tak może grać w Ondine, ja go nakarmię i dam mu zarobić... Właśnie w Ondine występ Hendrixa obejrzą muzycy grupy "The Rolling Stones", która dwudziestego trzeciego czerwca 1966 roku przybędzie do Ameryki na tournee, a jako forpoczta zespołu kilka tygodni wcześniej w Nowym Jorku zjawi się Linda Keith, o czym jeszcze w tym rozdziale.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz