poniedziałek, 5 czerwca 2023

            Jak już nadmieniłem, nagrany w czasie tamtego tournee w 1964 roku albumSam Cooke At The Copa nie zawiera żadnych utworów z udziałem Hendrixa, który gra bowiem wtedy przede wszystkim w zespole akompaniującym George Odellowi, który, jak wspominał Malvin Sparks gitarzysta grupy "The Upsetters" - Kiedy wkładał koronę był efektowniejszy niż Jackie Wilson. George mawiał wtedy: 'Czy jest ktoś piękniejszy ode mnie'...  I mimo, że zdejmował jeszcze koszulę, błaznował i wdzięczył się do publiczności, dziewczyny na widowni zwracały baczniejszą uwagę na Hendrixa. ...Kiedy George śpiewał balladę, Jimi brał gitarę i szarpał struny zębami - opowiadał Bobby Womack - George wówczas się odwracał i mówił: 'Jimi ostrzegam, następnym razem nie zjadaj gitary. To jest mój popis. Zawstydzasz mnie.' Na co Jimi odpowiadał: 'Próbuję tylko tobie pomóc'. George dodawał: 'Więc mi nie pomagaj'...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz