czwartek, 15 września 2022

            Jimi Hendrix opowiadał - Gdy byłem dzieciakiem, zdarzało się, że prawie byłem złapany przez policję. Zawsze uciekłem zabierając ze sobą ciuchy, żeby je mieć wystarczyło wejść przez tylne okno do sklepu... Tu objawiła się druga obok muzyki i grania na gitarze słabość Jimiego - do ciuchów, o czym sam opowiadał - Szedłem z przyjacielem po ulicy i zobaczyłem na zapleczu sklepu odzieżowego zbitą szybę w oknie. Więc przez to okno weszliśmy i wynieśliśmy trochę odzieży... Sklep był u zbiegu 23rd i Union Street.  Leon pamiętał – Włamali się po godzinach, złapali nieduży stosik koszul oraz kilka par dżinsów i wystrzelili stamtąd jak oparzeni. Następnego ranka Buster czuł się tak okropnie, z tym co zrobił, że powlókł się z powrotem do sklepu i zwrócił ubrania… Zrobił to zupełnie anonimowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz