środa, 12 czerwca 2024

Rozdział 5 - Druga trasa po Ameryce w 1968 roku: Singer Bowl "New York Rock Festival".

(22-23 sierpnia)        

            ...Jimi bardzo się na scenie denerwował, gdy ludzie nie zwracali na niego uwagi... (Willie Chambers)

            Po czterech koncertach w Georgii, na Florydzie i w Wirginii, w stanach na południe od Nowego Jorku, w czwartek 22 sierpnia muzycy "JHE" podpisują dokumenty prawne związane z postępowaniem sądowym PPX Eda Chalpina przeciwko firmie Yameta i przechodzą pod opiekę spółki Chandler-Jeffery. Chandler wprawdzie zrezygnował z roli producenta, ale wtedy jako współ-menedżer uczestniczył w wielu przedsięwzięciach Hendrixa. ...Wszystkie nasze pieniądze na początku trafiały do Yamety na Bahamach, gdzie lokowane były w Caicos Trust Bank of Nova Scotia. Pieniądze tam trafiały i znikały - tłumaczył Noel Redding. Potwierdzał to Mitch Mitchell - Tantiemy, które zarobiliśmy na początku, znalazły się w firmie Yameta, ale nie było szczegółowych danych, ja na pewno nigdy stamtąd nic nie dostałem... Porozumienie z muzykami "JHE" nie miało jednak na celu polepszenia ich finansowej sytuacji, choć takie obietnice były, lecz jak się później okazało, miały ułatwić działania menedżerom, przede wszystkim Michaeleowi Jeffery'emu. Basista "JHE" zanotował w dzienniku -  Przez całe popołudnie 22 sierpnia rozmawiałem o interesach. Byłem w biurze Weissa. Rozmawiałem z księgowym. Podpisałem kilka dokumentów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz