sobota, 13 lipca 2024

 Od dzisiaj fragmenty piątej, ostatniej część trzeciego tomu "Szamana Rocka", jedynej polskiej monografii Jimiego Hendrixa - można nabyć już tom czwarty - ostatni. pajak.book@gmail.com

Rozdział 1 - Londyńskie adresy - Brook Street 23.

 

(4 lipca 1968 - 13 marca 1969)

 

            ...To jest moja dziewczyna, poprzednia i prawdopodobnie następna dziewczyna. Moja mama, moja siostra i tak dalej. Moja Yoko Ono z Chester... (Jimi Hendrix)

 

            1 stycznia 1969 roku Jimi wsiadł na lotnisku w Nowym Jorku do samolotu lecącego do Londynu. Przybył na Heathrow rano w czwartek 2 stycznia 1969 roku. Na lotnisku czekała już na niego Kathy Etchingham. ...Wynajęłam limuzynę - co już praktykowałam - i udałam się na Heathrow - wspominała - Za każdym razem było tak samo; Jimi wyłaniał się spośród innych pasażerów z gitarą w jednej ręce i torbą podróżną w drugiej, a główny bagaż zostawiał, żeby zajmowali się nim inni. Kierowca samochodu okrążył lotnisko i czekał, kiedy opuścimy budynek przylotów... Oboje pojechali do domu na Brook Street 23, w którym dwukondygnacyjne mieszkanie pół roku wcześniej wynajęła Kathy Etchingham dla siebie i Jimiego Hendrixa. Przypomnę, że w czerwcu 1968 roku (prawdopodobnie) z poprzedniego domu na Upper Berkeley Street, ją i Jimiego wyrzucił Chas Chandler (Cz.V Rd.5). Chas i tak nie przepadał za Kathy, uważając, że ma ona na Jimiego zbyt duży wpływ. Zamieszkała ona wtedy z Carol i Graemem Edge, perkusistą grupy "Moody Blues".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz